Get 10% extra OFF on Porto Summer Sale - Use PORTOSUMMER coupon - Shop Now!

Vodnik

Kako najdem izdelek?

Izdelke, ki vas zanimajo, boste najlažje našli preko iskalnika. V polje Iskanje vpišite besedo ali koren besede, ki vas zanima. Če vam iskalnik vrne preveč zadetkov, poskusite biti bolj natančni, če iskalnik ne najde vašega izdelka, poskusite s korenom besede ali sinonimom.

Druga možnost je iskanje skozi rubrike. V stolpcu na levi strani imate naštete rubrike, v katere so razvrščeni artikli. Mnoge rubrike imajo tudi svoje podrubrike. Rubrike so logično razdeljene, tako da naj ne bi imeli težav pri brskanju. Če izdelek spada v več kategorij, se bo pojavil v vseh.

Kako kupim izdelek?

Artikle lahko poljubno dodajate v voziček, saj jih iz vozička lahko kadarkoli tudi odstranite. Stanje vozička lahko pregledate s povezavo Pokaži voziček v področju Voziček. Ko se odločite za nakup, pritisnete K blagajni, izpolnite polja z osebnimi podatki – Korak 1 (če ste že kdaj uporabljali nakup oziroma, če ste se prej prijavili kot Nov kupec, vam podatkov ne bo potrebno še enkrat vpisovati). V nadaljevanju izberete način prevzema, vnesete naslov za dostavo, če je le ta različen od naslova, ki ste ga navedli ob prijavi in izberete način plačila

Koraki nakupa – sklenitev pogodbe

Uporabnik zbere artikle, ki si jih želi, jih doda v voziček s klikom na gumb “V voziček”. Iz vozička lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle iz vozička z gumbom “Odstrani”. Ko uporabnik zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb “K blagajni” ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v “Arhivu” na strežniku ponudnika. Uporabniku je dosegljivo preko povezave “Moja naročila” v stolpcu “Moj račun”.

Popravljanje naročila

Kadarkoli med potekom nakupa lahko uporabnik odpre voziček in iz vozička lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle z gumbom “Odstrani”.

Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena V roku najkasneje 48 ur trgovec pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se trgovec zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Trgovec si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “V obdelavi” nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

Blago odposlano Trgovec v zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom ali pa ga stranka prevzame na prevzemnem mestu.

Prijava v BUDO SHOP

S prijavo v področju Prijava so vam na razpolago nove dodatne možnosti. Znotraj področja Prijava lahko spremenite svoje osebne podatke ali izbrišete račun. Lahko pa pregledate ‘Moja naročila’, stiskate naročilo oziroma račun za opravljen nakup.

Kaj so Novice?

Novice so glasilo, s katerim vas obveščamo o novih izdelkih, akcijah in znižanih cenah. Na Novice se lahko prijavite na vstopni strani in sicer z vnosom elektronskega naslova in potrditvijo naročila na novice v sredinskem delu spodnje pasice..

Potrebujem dodatno pomoč

Če potrebujete dodatno pomoč, obiščite povezavo Poglavja pomoč. Če še vedno ne boste našli odgovora na vaše vprašanje, nam ga lahko postavite skozi obrazec Vaša vprašanja (obiščite povezavo), ki se nahaja na tej povezavi, ali pa nam pošljete elektronsko poštno na naslov info@budoshop.si.