Get 10% extra OFF on Porto Summer Sale - Use PORTOSUMMER coupon - Shop Now!

Pogoji poslovanja

BUDO SHOP je spletna trgovina, s katero upravlja BUDO SHOP Andrej Jasenc s.p., v nadalnjem besedilu “trgovec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da neuporabljate spletne trgovine BUDO SHOP. Trgovec si  pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu BUDO SHOP kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. 

Upravitelj spletne trgovine

BUDO SHOP
Andrej Jasenc s.p.
Gorenje 33A
1332 Stara Cerkev
E-pošta:  prodaja@budoshop.si
WWW:  http://www.budoshop-sp.si

Davčna št.:  33386200
TR pri NLB:  02320-0253811369

Št. zadnjega vpisa v register: 316-10-V01-022035/2, na dan 22.03.2007
Član Trgovinske zbornice Slovenije

Člani spletne trgovine

V spletno trgovino se lahko prijavite kot posameznik – fizična oseba ali pa kot podjetje oziroma pravna oseba. Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so Klubska cena (če obstaja za izdelek), posebne akcije, popusti in darila. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani. Več o tem v poglavju varnost in zasebnost.

Cene

Vse cene v spletni trgovini BUDO SHOP so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni to drugače zapisano. Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe oziroma ko kupec dobi sporočilo, da je naročilo v obdelavi. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih do prodaje zalog.

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri trgovcu. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko internata) ali v podatkovni bazi trgovca (dostop osebno ali po telefonu). Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.

Koraki nakupa – sklenitev pogodbe

Izbor artiklov – oddaja naročila
(status naročila “V vrsti”)
Uporabnik zbere artikle, ki si jih želi, jih doda v voziček s klikom na gumb “V voziček”. Iz vozička lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle iz vozička z gumbom “Odstrani”. Ko uporabnik zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb “K blagajni” ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v “Arhivu” na strežniku ponudnika. Uporabniku je dosegljivo preko povezave “Arhiv” v stolpcu “Prijava”.

Popravljanje  naročila
Kadarkoli med potekom nakupa lahko uporabnik odpre voziček in iz vozička lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle z gumbom “Odstrani”.

Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena
V roku najkasneje 48 ur trgovec pregleda naročilo, preveri dobavljivost  izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se trgovec zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Trgovec si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom “V obdelavi” nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

Blago odposlano
Trgovec zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom ali pa ga stranka prevzame na prevzemnem mestu.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@budoshop.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Dolenjska cesta 80, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Za artikle, ki se dobavljajo ali izdelujejo po naročilu, vračilo ni možno, razen zaradi stvarnih reklamacijskih razlogov.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Še več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. Po preteku 2 ur mora preklic naročila opraviti preko telefona.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila:  a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

Dobavni rok

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli sporočilo s kopijo naročila, ki vsebuje naročene artikle in skupno ceno. V sporočilu naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem primeru spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Dodatne pogoje in informacije o dostavi najdete na povezavi Dostava.

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri trgovcu. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko internata) ali v podatkovni bazi podjetja trgovca (dostop osebno ali po telefonu). Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.

Vračila blaga

V  primeru, da z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov info@budoshop.si ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Izdelki naj bodo nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so izdeki poškodovani, rabljeni, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj oziroma najkasneje v 14 dneh.

Možnost vračila ne velja za:

  • Kompaktne plošče (CD-ji in DVD-ji), videokasete (VHS) in kasete,  v kolikor so odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig 
  • Programsko opremo in igre,  v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig 
  • Knjige, časopisi in revije,  v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig 
  • Potrošni material,  v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig 
  • Blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe

Navedene izdelke menjamo za enak izdelek le, če so poškodovani ali kako drugače nedelujoči. V primeru, da zgornji pogoji niso upoštevni, bomo morali reklamacijo blaga zavrniti.

Izdelke lahko vrnete na naš naslov osebno ali z dostavno službo na naš naslov. Prosimo, da se pred vračilom posvetujete z našim reklamacijskih oddelkom, kateri način je za vas najboljši.

BUDO SHOP
Dolenjska 80
1000  Ljubljana
Tel: 041 711 840
Fax: 01 8951 742

ali

BUDO SHOP
Andrej Jasenc s.p.
Gorenje 33A
1332 Stara Cerkev

Politika vračanja izdelkov kupljenih v spletni trgovini Budo Shop je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil in ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. 

Budo Shop Andrej Jasenc s.p. se zavezuje, da bo vse preko spletne strani posredovane osebne podatke varoval v z veljavno zakonodajo. Vse posredovane osebne podatke obravnavamo strogo zaupno in le za namen, za katerega so nam bili posredovani.

Uporabnike naše spletne strani obveščamo, da se ob obisku naše spletne strani avtomatsko zabeležijo naslednji neosebni podatki: ime ponudnika internetnih storitev in IP naslov, preko katerega dostopate do interneta, datum in ura obiska, spletne strani, na katere dostopate, medtem ko ste na tej spletni strani, in internetni naslov spletne strani, s katere ste prišli neposredno na našo stran. Ti podatki se zbirajo z namenom izboljšanja vsebin spletnih strani, analiziranja potreb uporabnikov in administriranja.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev www.budoshop.si pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikom je vedno na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih preko njihovega uporabniškega računa.

Pri obravnavi vseh posredno in neposredno posredovanih osebnih podatkov nas zavezuje Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), s katerim se določajo pravice, obveznosti, načela in ukrepi, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti in neupravičeni posegi v zasebnost in dostojanstvo posameznika oziroma posameznice pri obdelavi osebnih podatkov.

Nakup nevarnih izdelkov

Pri nakupu nekaterih izdelkov (meči, noži, …) si  v skladu z zakonom prodajalec pridržuje pravico, da preveri polnoletnost kupca.  Kupec mora na poziv trgovca pri nakupu poslati kopijo veljavnega osebnega dokumenta po elektronski ali navadni pošti ali na telefaks. Po prodaji, prodajalec ni več odgovoren za nikakršne poškodbe, ki se lahko zgodijo zaradi napačne uporabe, novi lastnik prevzema popolno odgovornost za skrb in uporabo tekšnih izdelkov.

Avtorske pravice

Spletna trgovina BUDO SHOP in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani na spletnem mestu trgovca so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Odgovornosti

Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so lahko simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barve, dodatna oprema).

Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
•    artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
•    artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
•    artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
•    je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.